Már csak ez hiányzott: átugorhatatlan reklámok jöhetnek az Instagramba
Már tesztelik az Instagramban az eddigi legnagyobb változtatást a reklámok terén: néhány másodpercet muszáj lesz megnézni a reklámvideókból, nem lehet csak úgy átugrani őket.
Már tesztelik az Instagramban az eddigi legnagyobb változtatást a reklámok terén: néhány másodpercet muszáj lesz megnézni a reklámvideókból, nem lehet csak úgy átugrani őket.
Viták kereszttüzébe került a Meta hirdetés- és nyomkövetés-mentességet kínáló előfizetési csomagja, és úgy tűnik, a cég elébe megy a bonyodalmaknak – maga csökkenti a tarifáit, majdnem az eddigi felére.
A Facebook asztali böngészős változatán kedden megjelent a Meta ajánlata, amelyben havonta fizetendő pénzért cserébe hirdetésmentes közösségi oldalt kínál.
Hamarosan már a keresési eredmények között is lehetnek hirdetések, de a hirdetők akár eseményekhez is küldhetnek nekünk emlékeztetőt.
Egy Eric Ginsberg nevű újságíró különös játékot hirdetett, aminek hatására arra is fény derült, hogy az Instagram algoritmusa gyakran nem túl pontosan méri fel a felhasználók érdeklődési körét.
A Facebook felhasználói mostantól azt is megnézhetik, hogy egy adott oldal milyen hirdetéseket futtat a Facebookon és az Instagramon, illetve a facebookos oldalak üzemeltetőiről, azok esetleges változásáról is több információhoz férhetnek hozzá.